أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۷۴۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات ۱۶ تا ۲۲ آبان در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود و آغاز مرحله پیش ثبت نام از ۱۵ شهریور خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، قائم مقام نمایشگاه مطبوعات با اعلام این خبر گفت: مرحله پیش ثبت نام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، از ۱۵ تا ۲۰شهریور در وبگاه نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir انجام می‌شود که طبق اعلام قبلی، شرط حضور رسانه‌ها، تکمیل اطلاعات آنان در سامانه جامع رسانه‌های کشور بوده است.

مهران عباسی انارکی افزود: مرحله پیش ثبت نام با هدف برآورد تعداد متقاضیان و برنامه‌ریزی برای پیش‌بینی فضای مورد نیاز، گروهبندی موضوعی و کاربردی نشریات، امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تامین خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و سایر زیرساخت های لازم انجام می‌شود.

وی در همین زمینه تاکید کرد: در این مرحله وجهی برای ثبت نام مقدماتی دریافت نمی شود و متقاضیان، اطلاعات مربوط به رسانه، معرفی نماینده، میزان فضای پیشنهادی مورد نیاز با توجه به جدول تعرفه را اعلام می‌کنند.

به گفته عباسی، ثبت نام قطعی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با امکان انتخاب محل غرفه توسط خود رسانه‌ها و به صورت الکترونیک در نیمه دوم مهرماه انجام خواهد شد.

مشاور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تاکید کرد: البته متراژ و مساحت پیشنهادی رسانه ها در پیش ثبت نام، تعهدی را برای ستاد برگزاری برای تامین همان میزان به وجود نمی آورد و در نهایت بر اساس حجم تقاضاها، تصمیم گیری و به رسانه ها اعلام می شود. ضمن اینکه اولویت اصلی، ‌ایجاد شرایط حداکثری برای حضور رسانه های متقاضی شرکت در نمایشگاه است و متراژهای اولیه فعلا بر اساس ۱۲، ‌ ۲۴، ۳۶، ‌ ۶۰ و ۹۶ متر طراحی شده است.

وی همچنین تاکید کرد: اجاره بهای غرفه ها نسبت به دو دوره قبل تغییر نکرده است و در جهت حمایت از بخش خصوصی، تعرفه های رسانه های متعلق به بخش خصوصی با رسانه های دولتی و متعلق به بخش عمومی متفاوت است.

وی همچنین در خصوص شرکت‌کنندگان در نمایشگاه امسال نیز گفت: موسسات مطبوعاتی، روزنامه ها، سایر نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، نمایندگی‌های خبرگزاریها و رسانههای خارجی مستقر در تهران، تشکل های مطبوعاتی، ادارات کل روابط عمومی سازمان‌ها و صنایع خدمات مرتبط مطبوعاتی (چاپ، کاغذ، توزیع، نرم افزارهای موبایلی، تبلیغات و بازرگانی و …) می توانند در نمایشگاه بیست و یکم حضور یابند.

عباسی همچنین با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و شور و نشاط رسانه‌ای در نمایشگاه امسال، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود امسال تقاضا برای حضور در نمایشگاه بیش از گذشته باشد.

لازم به ذکر است جدول متراژ و تعرفه غرفه‌ها بر روی وبگاه نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir قابل رویت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها