يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۷۵۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با تأکید بر اینکه ماندن کرار جاسم در این تیم اشتباه بود، گفت: مگر آقایان نگفتند این بازیکن را مدیریت می‌کنند، پس چرا چنین اتفاقی رخ نداد؟

به گزارش پایگاه 598، صادق ورمزیار در خصوص حاشیه‌هایی که کرار در چند روز اخیر به‌وجود آورده به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من تعجب می‌کنم که مدیران استقلال چگونه کرار را دوباره حفظ کردند و چگونه قرارداد او تمدید شد. از مدیران استقلال بعید بود که از یک سوراخ چند بار گزیده شوند. قبلاً مشکلاتی در زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده به‌وجود آمد، سال گذشته هم امیر قلعه‌نویی اذیت شد و حالا امسال هم این روند ادامه دارد.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که پول جاسم کرار را هم داده‌اند و او این کارها را انجام می‌دهد. همین موضوع باعث شده صدای خیلی از بازیکنان دیگر دربیاید. کرار اگر اشتباه نکنم فقط یک بازی درست و حسابی انجام داده و اگر تا پایان لیگ همینطور پیش برویم، شاید پنج بازی برای استقلال انجام بدهد. مگر او چقدر به‌درد استقلال می‌خورد که باید با این بازیکن برخوردی صورت نگیرد، واقعاً تا چه زمانی می‌خواهند با کرار مماشت کنند؟

ورمزیار خاطرنشان کرد: کرار از لحاظ فنی مشکلی ندارد، ولی از لحاظ اخلاقی دچار مشکل است. مگر آقایان نگفتند که این بازیکن را مدیریت می‌کنند، پس چرا چنین اتفاقی رخ نداد؟ به نظر من کرار جز دردسر چیزی برای استقلال ندارد و از همان ابتدا نباید او را حفظ می‌کردند. حالا هم اگر کرار را کنار بگذارند، دیگر پلی‌میکر ندارند و همین موضوع برایشان دردسرساز شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها