أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۶۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
تکرار اظهارات عجیب وزیر کشور این بار از زبان مشاور ارشد:
چند روز بعد از این سخنان عجیب وزیر کشور و شوخی ایشان با سلامت انتخابات کشور، فریدون همتی، مشاور ارشد وزیر کشور در گفت و گو با تهران نیوز با تکرار سخن نسنجیده وزیر کشور بیان داشت: تجربه بعد از انقلاب نشان داده دولت ها ۲دوره سرکار بودند تا برنامه های خود را تکمیل کنند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در هفته دولت وزیر کشور در گفت‌وگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در پاسخ به سوالی درباره آماده شدن گزارش تفریغ از عملکرد ۲ ساله وزارت کشور و اینکه تاکنون که عمر دولت به نیمه رسیده چقدر از اهداف و برنامه‌های این وزارتخانه عملیاتی شده است؟ گفت: «البته عمر این دولت، به نیمه نرسیده، یک‌چهارم آن سپری شده! آقای روحانی قرار است ۸ سال رئیس‌جمهور باشند!» 

این سخن وزیر کشور به عنوان بالاترین مقام وزارت خانه ای که خود مسئول برگزاری انتخابات در کشور است با واکنش و انتقادات بسیاری روبرو شد و منتقدین بر این باور بودند که این گونه از اظهار نظرهای نسنجیده باعث ایجاد شائبه و نیز سلب اعتماد عمومی از دولت در برگزاری انتخابات ها می شود و سلامت انتخابات را هدف می گیرد.

به دنبال افزایش این انتقادات وزیر کشور در برنامه نگاه یک با بیان جمله کوتاه شوخی کردم بسنده کرد و گفت: در مصاحبه ای گفته شد و به من گفتند که نیمی ازدولت تمام شده چه کار کرده اید؟ که من با شوخی و خنده گفتم از کجا معلوم که نیمی از آن تمام شده اگر هشت سال باشد می شود یک چهارم که این شوخی بود.

اما چند روز بعد از این سخنان عجیب وزیر کشور و شوخی ایشان با سلامت انتخابات کشور،  فریدون همتی، مشاور ارشد وزیر کشور در گفت و گو با تهران نیوز با تکرار سخن نسنجیده وزیر کشور بیان داشت: تجربه بعد از انقلاب نشان داده دولت ها ۲دوره سرکار بودند تا برنامه های خود را تکمیل کنند، انتظار می رفت رسانه ها و بعضی از آقایان که به این موضوع حساسیت نشان دادند، توجه می کردند که ما قانون اساسی داریم.

مشاور وزیر کشور در خصوص اظهارات جنجال برانگیز وزیر کشور مبنی بر ۸ ساله بودن ریاست جمهوری دکترروحانی، گفت: بگذارید این شوخی ها انجام شود، شوخی اشکال ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که ” آیا می شود با مسائل کلان کشور شوخی کرد؟ ” اظهار کرد: در سطوح مختلف می شود فرهنگ شوخی را تقویت و نهادینه کرد؛ همان طوری که شوخی بین ما به صورت ۲ یا ۳ نفره و البته در سطح اجتماعی رایج است.

با تداوم اینگونه اظهار نظرها از سوی مجری انتخابات به عنوان بالاترین مقام برای صیانت از آراء مردم نگرانی ها از جدی شدن و نهادینه شدن شوخی نابجای وزیر کشور بیش از پیش احساس می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سید
ROMANIA
۰۱:۱۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
مواظب سیاست"تعویض میدان"باشید.
سوق دادن افکارعمومی به "حاشیه"و
کم رنگ کردن "مسأله بررسی برجام"ونیزانحراف اذهان ازمطالبه ی حل مشکلات اقتصادی کشور ازدولت"تدبــــیـروامـیــــد". .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
من که رای نمی دهم هرکی می خواهد بیاد هرکی می خواهد برود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
آفرین-این درسته
محسن
UNITED KINGDOM
۱۲:۰۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
پس چرا دوره قبل این نظرات نبود و به زور و با شعار تقلب میخواستند دوره احمدی نژاد 4 ساله تموم بشه !!!
فتنه جدید شروع شده! از الان میخوان بگن اگه دوره بعد روحانی رای نیاورد حتما حتما تقلب شده و باز جنگی دیگر. البته این بار خیلی بدتر میشه. چون سری قبل آنها قدرتی نداشتند اما این سری دولت و قدرت دستشونه.
خدا رحم کنه.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
همه چی شوخی شوخی جدی میشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها