أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۸۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش سرمایه در گردش و حمایت از تولید ملی باید قیمت خودروهای داخلی ۳۰ درصد کاهش یابد.
  • به گزارش پایگاه 598، نادر قاضی‌پور اظهار داشت: چند سال است که در عین گران شدن قیمت خودرو کیفیت آن پایین می‌آید.
  • وی گفت: برای حمایت از تولیدات داخلی ما همواره از مردم خواسته‌ایم که خودروهای خارجی سوار نشوند و با خرید خودروهای ایرانی خودروسازان را ملزم به افزایش کیفیت کنند.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید 30 درصد قیمت خودروهای داخلی را پایین بیاورند و شرکت‌های زیانده را حذف و از خرید قطعات از خارج از کشور پرهیز کنند تا سرمایه در گردش افزایش یابد.

    قاضی‌پور افزود: اینکه مردم تصمیم گرفته‌اند خودروی صفر نخرند تا قیمت پایین بیاید تا حدودی امکان پذیر است چون اگر مدتی خودروی صفر خریداری نشود خودروسازان مجبور هستند قیمت را پایین آورده و به مردم ارزان‌تر عرضه کنند.


    نظرات بینندگان
    نام:
    ایمیل:
    انتشاریافته:
    در انتظار بررسی: ۰
    * نظر:
    جدیدترین اخبار پربازدید ها