يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۸۰۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد اسپانسر پرسپولیس ۳ تا ۵ ساله خواهد بود و هیچ ارگانی برای یک سال ۳۰ میلیارد تومان خرج پرسپولیس نمی‌کند.
به گزارش پایگاه 598، محمد رویانیان در مورد انتشار قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها توسط سازمان لیگ اظهار داشت: کلاً موافق این مسئله نیستم، این کارها اعتماد مردم را نسبت به فوتبال کم و جوی را ایجاد می‌کند که شاید لزومی نداشته باشد.

وی ادامه داد: اگر زمان من بود هر کاری انجام می‌دادم که این اتفاق رخ ندهد. البته شفاف‌سازی خوب است اما نباید شفاف‌سازی به هر قیمتی باشد. باید در شفاف‌سازی هم اصول خاصی رعایت شود. قرارداد هر شخصی با باشگاهش محرمانه است. اگر قرار است با این کار رقم قراردادها کاهش پیدا کند، راهش نیست.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: شفاف‌سازی باید درست باشد و مثلاً بگویند هدفشان از این کار چه بوده است. شما فکر می‌کنید که این ارقام درست است؟ اگر درست بوده چرا تغییر کرده است؟ این کارها باعث می‌شود اعتماد مردم به فوتبال کم شود.

رویانیان در خصوص وضعیت مبهم اسپانسر باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من نباید در این مورد حرفی بزنم اما مسلماً‌ هر شرکتی که بخواهد اسپانسر پرسپولیس شود می‌خواهد در انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل نقش داشته باشد، همین شرایط باعث می‌شود انتخاب اسپانسر دشوار شود. چند وقتی است که می‌گویند یک شرکت نیمه دولتی برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس پا پیش گذاشته اما به نظر شما چرا امضای قرارداد نهایی طول کشیده است؟

وی افزود: عدم مشخص شدن وضعیت مدیریت، خصوصی‌سازی و مسائلی از این دست باعث می‌شود کسی برای اسپانسری جلو نیاید. الان اسپانسر فصل گذشته حکم دارد که هر زمانی به حساب باشگاه پول واریز شود آن را به جای طلبش برداشت کند. همین اتفاقات است که اجازه نمی‌دهد وزارت ورزش و اسپانسر با هم به تفاهم برسند.

«زمانی که من مدیرعامل بودم کسی کمکم نمی‌کرد و تنها بودم»، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مسئله خاطرنشان کرد: ۱۰ بار گفتم که دولت امسال به هر صورتی شده خرج پرسپولیس و استقلال را می‌دهد و نیازی به اسپانسر هم برای این دو باشگاه نیست. مطمئن هستم هیچ شرکتی حاضر نمی‌شود برای یک سال اسپانسر پرسپولیس شود. اگر هم توافقی صورت بگیرد و قراردادی امضا شود حتما ۳ تا ۵ ساله خواهد بود. هیچ ارگانی برای یک سال ۳۰ میلیارد تومان خرج پرسپولیس نمی‌کند.

رویانیان ادامه داد: در همین شرایط هم باشگاه می‌تواند با جذب اسپانسر پیراهن و شبکه‌های پیامکی درآمدزایی کند، دقیقاً همان کاری که من در پرسپولیس انجام می‌دادم و باشگاه را می‌چرخاندم. زمان من خبری از ۲۰،۳۰ میلیارد بودجه نبود.

وی در ادامه گفت‌وگو در واکنش به صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده که اعلام کرده پرسپولیسی‌ها با داشته‌‌های پدران‌شان جشن ۶ تایی‌ها را می‌گیرند گفت: تاریخ می‌گوید ۶ تایی‌ها وجود داشته و ما تاریخ را رو می‌کنیم. ضمن اینکه عدد ۴ که استقلالی‌ها به آن می‌بالند را ۲ مسئله خنثی کرد، یکی دربی معروف ۳ بر ۲ که ایمون زاید سه گل زد و همچنین ۴ گلی که تراکتورسازی به استقلال زد.

رویانیان در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده گفته مدارکی دارد که با استناد به آنها استقلال ۸ گل به پرسپولیس زده است و می خواهد این مدارک را رو کند، گفت: فتح‌الله‌زاده اگر می‌خواهد مدرک روی کند بهتر است عکسش با پیراهن پرسپولیس را منتشر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها