أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۸۱۴۵
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
تور ترکیه و سفر به ترکیه همه ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب می نماید. راهنمای سفر به ترکیه می تواند برای توریست ها و نیز افرادی که با زبان ترکی استانبولی آشنا نیستند بسیار مفید باشد. راهنمای سفر به ترکیه می تواند مواردی همچون نقشه ترکیه ، نام جاذبه های گردشگری ترکیه ، خطوط ارتباطی و مسیر ها به شهرهای مختلف ترکیه ، راهنما وسایل حمل و نقلی در شهرهای مختلف و دیگر موارد را شامل شود.

به گزارش پایگاه 598، تور ترکیه و سفر به ترکیه همه ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب می نماید. راهنمای سفر به ترکیه می تواند برای توریست ها و نیز افرادی که با زبان ترکی استانبولی آشنا نیستند بسیار مفید باشد. راهنمای سفر به ترکیه می تواند مواردی همچون نقشه ترکیه ، نام جاذبه های گردشگری ترکیه ، خطوط ارتباطی و مسیر ها به شهرهای مختلف ترکیه ، راهنما وسایل حمل و نقلی در شهرهای مختلف و دیگر موارد را شامل شود. کتابچه های بسیاری در خصوص راهمای سفر به ترکیه وجود دارد که در آن بناها تاریخی و مذهبی در شهرهای مختلف ترکیه را درج نموده است.

تور لحظه آخری و تور ترکیه در بسیاری از آژانس های هواپیمای تنظیم می گردد اما بهترین زمان برای سفر به ترکیه می تواند ماه اوریل ، می ، سپتامبر باشد که دمای هوایی متعادل را دارد. وضعیت آب و هوای ترکیه با اندک هوایی خنک تر شباهت تغییری با کشور خودمات ایران دارد. ساعت اداری در ترکیه نیز مانند ایران می باشد. بزرگترین شهر ترکیه استانبول می باشد که مرکز اقتصادی و فرهنگی آن نیز می باشد. شهر استانبول در کنار دریای مرمره قرار دارد و همچنین تنگه بسفر که ارتباط دهنده دو قاره آسیا و اروپا می باشد. تفریحات بسیاری مانند شنا ، قایق سواری و ماهیگیری در کنار دریا برای گردشگران وجود دارد. بازار بزرگ استانبول نیز از دیگر محل های گردشگری می باشد که همواره از شلوغ ترین بازارهای ترکیه و نیز جهان می باشد. میدان فرهنگی آتاتورک محل برگزاری بسیاری از فستیوال هی هنر ، موسیقی ، تئاتر و غیرها در ترکیه می باشد. غذاهای خوشمزه و لذیذ در ترکیه نیز از دیگر مواردی است که در سفر به ترکیه می بایست در نظر داشت و هرگز از آن غافل نشد. رستوران های زیبا که در آن غذاهای ترکی و نیز موسیقی محلی ترکی اجرا می گردد مورد مطلوب گردشگران وتوریست ها قرار می گیرد.

تور استانبول

استانبول یکی از بزرگترین و زیباترین شهر های ترکیه می باشد ، تور استانبول یکی از پر طرفدار ترین تور های ترکیه به شمار می رود ، چرا که مراکز تفریحی و گردشگری در این شهر بسیار جذاب هستند و اغلب توریست ها به دنبال مشاهده مراکز دیدنی در این شهر هستند.

تور آنتالیا

شهر آنتالیا یکی دیگر از شهر های زیبای ترکیه است که اغلب گردشگران دومین گزینه برای تور های ترکیه ، تور آنتالیا را انتخاب می نمایند . آنتالیا یک شهر ساحلی است و بسیاری از گردشگران از شهر های مختلف جهان به دنبال مناظر زیبای کنار دریا هستند .

منبع:لست تورز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها