يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۸۲۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
حمید سوریان ستاره کشتی فرنگی ایران بعد از دو برد ، مغلوب قضاوت ناعادلانه داوران رقابتهای جهانی شد.
به گزارش پایگاه 598، سوریان در مسابقه یک چهارم نهایی مقابل روشن بایراموف نایب قهرمان المپیک و قهرمان جهان از جمهوری آذربایجان در حالی که از لحاظ فنی از حریف پیش بود داوران ابتدا به دلیل ضربه سر زدن یک اخطار به سوریان و 2 امتیاز به حریف آذربایجانی دادند و در ادامه در حالی که نابغه کشتی فرنگی ایران در حال مبارزه طبیعی بود رئیس تشک یک بار دیگر مسابقه را قطع و به دلیل آنچه ضربه سر زدن (حرکت غیر ورزشی) عنوان می کرد، وی را مقابل بایراموف بازنده کرد (دیسکالیفه).

سوریان با توجه به حضور بایراموف در دیدار فینال، در گروه شانس مجدد در حالی که با نتیجه 5 بر صفر از یون چول وون قهرمان جهان از کره شمالی پیش بود. در یک دقیقه پایانی با نتیجه 5 بر 6 کشتی را واگذار کرد و به کار خود در مسابقات پایان داد.

این تصاویر ، روز تلخ قهرمان نامدار کشتی فرنگی جهان را به تصویر می کشند.










نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها