أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۸۴۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
بذرپاش:
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه فقط 33 درصد از برنامه پنجم توسعه محقق شده است، گفت: وقتی کالایی در داخل به میزان کافی تولید می‌شود وارداتش چه معنایی دارد؟

به گزارش پایگاه 598، مهرداد بذرپاش ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان رضوی که با حضور رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در محل اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به پیش رو بودن برنامه ششم توسعه اظهار کرد: ما باید برنامه ششم توسعه را با نگاهی متفاوت از برنامه‌های قبل دنبال کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به میزان تحقق برنامه‌ها در دوره‌های گذشته اشاره و بیان کرد: در برنامه چهارم توسعه 34 درصد برنامه‌ها و در برنامه پنجم تا به امروز فقط 33 تا 34 درصد برنامه‌ها تحقق یافته که به طور کلی حدود یک‌سوم برنامه‌ها در بخش‌های مختلف اجرا شده است.

بذرپاش به مسئله توافقات و پساتحریم اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مشکلات کشور واردات کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی است که این مسئله به تولید ضربه می‌زند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که اگر کالایی در داخل به میزان کافی تولید می‌شود وارداتش چه معنا دارد، بیان کرد: شورای رقابت باید به این مسئله رسیدگی کند که در صورت عدم نیاز چه ضرورتی برای واردات برخی کالاها وجود دارد.

وی در ارتباط با مالیات عنوان کرد: مشکلی که وجود دارد این است که به جای افزایش پایه مالیاتی، نرخ‌های مالیاتی را افزایش می‌دهند.

بذرپاش با تأکید بر اینکه بحث فساد باید جدی گرفته شود، افزود: مشکلات صندوق‌های تأمین اجتماعی، بیمه و همچنین مشکل سرمایه‌گذاری در مناطق محروم باید حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها