أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۸۵۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
نگارنده داستان های مجموعه «ستایش» درباره سری سوم این سریال گفت: در حال حاضر ۶ قسمت ابتدایی آن نوشته شده و کار در سال آینده ساخته می شود.
به گزارش پایگاه 598، «سعید مطلبی» در گفت‌وگو با فارس گفت: قرار است سری سوم سریال «ستایش» را بسازیم و من نیز چند قسمت از سری جدید را به نگارش درآوردم.

وی ادامه داد:‌در حال حاضر به این دلیل که مشغول کار دیگری شدم،‌نتوانستم به طور متمرکز به ستایش فکر کنم.

نویسنده سریال «ستایش1 و 2» افزود:‌تاکنون 6 قسمت از ستایش3 را نوشتم و این احتمال می‌رود که تا دو ماه دیگر باقی نگارش را از سر بگیرم.

مطلبی درباره زمان کلید خوردن این سریال نیز گفت:‌ از زمانی که شروع به نگارش کنم،‌ حداقل مدت 6 ماه نگارش سریال ادامه دارد و بعد از آن و در سال آینده کار را کلید خواهیم زد.

وی در همین زمینه ادامه داد: زمان «ستایش 3» در حال اتفاق می‌افتد و در حقیقت ادامه همان داستان‌های گذشته ستایش هست.

سری 1 و 2 سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از شبکه سه سیما پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون:‌ داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، حدیث میرامینی، سیما تیرانداز، رامسین کبریتی فریبا نادری، مهدی پاکدل و ... به ایفای نقش پرداختند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها