أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۹۱۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
در فضای مجازی بسیاری از هواداران پرسپولیس به کاپیتان اسبق استقلال حمله کرده و بعضا از جملات تندی استفاده کردند.
به گزارش پایگاه 598، استقلالی های قبل از انقلاب به کاپیتان خود علی جباری لقب سلطان را داده بودند، بازیکن بزرگی که در تیم ملی هم خوب بازی می کرد و گل های بسیاری می زد.

 

جباری چند روز قبل در مصاحبه ای حسابی برای پرسپولیسی ها کرکری خواند و گفت ما به پرسپولیس 8 گل زده بودیم. این مصاحبه به شدت پرسپولیسی ها را ناراحت کرد و آن ها جواب سلطان استقلالی ها را دادند.

 

جباری در مصاحبه اش گفته بود من اصلا یادم نمی آید در آن بازی 8 بر صفر چند گل به پرسپولیسی ها زده بودم و همین مساله سوژه قرمزها شد و گفتند او در خواب دیده که استقلال 8 گل به پرسپولیس زده است!

 

در فضای مجازی هم بسیاری از هواداران پرسپولیس به کاپیتان اسبق استقلال حمله کرده و بعضا از جملات تندی استفاده کردند.

 

جالب اینکه هواداران استقلال در بازی جمعه شب جام حذفی با شعار 8 تایی ها برای رقیب دیرینه کری خوانده و به نوعی روی ادعای علی فتح الله زاده و جباری صحه گذاشتند اما پرسپولیسی ها معتقدند این ماجرای بازی 8 تایی ها ساختگی و توهم استقلالی هایی است که نتوانسته اند 6 تایی ها را فراموش کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها