أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۹۲۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
پیکر یکی دیگر از شهدای حزب الله در جنوب لبنان تشییع شد.
به گزارش پایگاه 598، پیکر مطهر شهيد مجاهد «حسن علی جفال» که در نبرد با تروریست‌های تکفیری در شهر «الزبدانی» سوریه به شهادت رسیده بود، در روستای «عبا» در جنوب لبنان تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید در تابوتی پیچیده در پرچم حزب ‌الله از مقابل منزل خانواده اش آغاز و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم شهیدپرور لبنان با شعارهای «هيهات منا الذلة»، «لبیک یا حسین (ع) و «لن تسبی زینب (ع) مرتین» (زینب(س) دوباره به اسارت نخواهد رفت) پیکر شهید را تا گلزار شهدا تشییع کردند.

شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی لبنان و اقشار مختلف مردم این کشور در مراسم تشییع حسن علی جفال حضور داشتند.

شهید حسن جفال معلم درس شیمی در مدارس «المصطفی» در شهر «نبطیه» بود و معلمان و دانش آموزان این مدارس در مراسم تشییع این شهید حضور پرشوری داشتند.

پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمان شهید و اقامه نماز به امامت سید «محمد ترحینی»، پیکر شهید حسن جفال در جوار سایر شهدای روستای «عبا» به خاک سپرده شد.


منبع: ابنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها