أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۰۰۷۳
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه بازار خودروی ایران محل تردد شرکت‌های چینی و کره‌ای شده است، گفت: افزایش قیمت خودرو با کیفیت‌های فعلی قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه 598، حسین فتاحی در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد بحث‌های مطرح شده مبنی بر پرداخت تسهیلات بانکی به خودروسازان، اظهار داشت: بحث پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به دو خودروساز بزرگ کشور مطرح شده و جلساتی با این موضوع برگزار شده است.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد این تسهیلات به خودروسازان داده شود باید به شرط افزایش بهره‌وری و کیفیت خودرو صورت گیرد و وزارت صنعت در این مورد نظارت لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه صنایع کشور نیازمند دریافت تسهیلات بانکی هستند، گفت: این تسهیلات باید به صنایعی داده شود که دارای بهره‌وری و کیفیت مناسب باشند.

فتاحی در ادامه با اشاره به بحث‌های مطرح شده از سوی خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو، گفت: کمیسیون صنایع مجلس با افزایش قیمت خودرو موافق نیست و اگر کیفیت خودروها در حد فعلی باشد، قیمت نباید افزایش یابد.

وی تأکید کرد: خودروهای داخلی باید با طراحی جدید و کیفیت مناسب به مردم عرضه شوند تا جلوی یکه‌تازی‌ شرکت‌های چینی و کره‌ای در بازار ایران گرفته شود.

وی اظهار داشت: اگر قرار باشد با کیفیت فعلی، قیمت خودروها افزایش یابد این مسئله مورد پذیرش مردم نخواهد بود و خریداران حاضر به پرداخت پول برای خرید چنین خودروهایی نخواهند بود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: در حال حاضر با وجود اینکه خودروهای چینی از کیفیت لازم برخوردار نیستند ولی به دلیل طراحی مناسب برای مردم جذاب هستند. خودروسازان ایرانی نیز باید به سمت خودروهای با طراحی جدید و کیفیت بالا حرکت کنند.

به گفته وی، بازار خودروی ایران محل تردد شرکت‌های چینی و کره‌ای شده است و این شرکت‌ها در حال گرفتن بازار داخلی از خودروسازان ایرانی هستند که دولت باید فکری برای این مسئله کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها