أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۰۲۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
رئیس دولت امارات عربی متحده در یک اقدام عجیب و کم سابقه به دلیل مرگ فرزند حاکم امارت دبی، سه روز عزای عمومی در سراسر این کشور اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598، پایگاه خبری المدینه خبرداد: شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات متحده عربی به دلیل مرگ شیخ راشد بن محمد بن راشد آل مکتوم که صبح امروز به دلیل ایست قلبی فوت کرده ، سه روز عزای عمومی در سراسر امارات متحده عربی اعلام کرد و دستور داد،‌ در این مدت سه روز پرچم این دولت به نشان عزاداری نیمه افراشته شود.

البته در خصوص علت مرگ شیخ راشد بن محمد بن راشد آل مکتوم حرف و حدیث بسیار است و حتی برخی از منابع خبری اعلام کرده اند، که شیخ راشد با حضور در تجاوز عربستان و کشورش به خاک یمن در این نبرد حضور داشته و در میدان جنگ کشته شده است.

پیشتر نیز عربستان سعودی در خبرهایی ضد و نقیض از فوت فرمانده نیروی هوایی ارتش عربستان سعودی خبر داده بود، که بعد از گذشت مدتی و درز اصل ماجرا به رسانه ها، فاش شد وی در جریان تجاوز به خاک یمن به دست ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به هلاکت رسیده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها