يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۰۴۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
فاطیما بهارمست مجری و بازیگر از عدم علاقه خود به اجرا و ادامه فعالیت خود در بازیگری گفت.
به گزارش پایگاه 598، فاطیما بهارمست مجری و بازیگر  با اشاره به اینکه دیگر دوست ندارد در عرصه اجرا فعالیت کند، اظهار داشت: من از کودکی و به واسطه اجرا وارد عرصه هنر شدم اما دیگر نمی‌خواهم اجرا کنم و قصد دارم در عرصه بازیگری حضور داشته باشم چون حضور در این حیطه نیازمند تلاش و آموزش است در حالی که در اجرا اینگونه نیست.

وی در خصوص شروع فعالیت‌های هنری خود از کودکی بیان کرد: حضور من از کودکی در این عرصه یک تجربه بود تا ترس از دوربین نداشته باشم اما امروز باید از اول شروع کنم، چون هیچ کارگردانی به دلیل اینکه من از کودکی اجرا کردم سراغ من نمی‌آید و حضور در بازیگری امروز، کار حرفه‌ای، سنجیده و درست می‌خواهد.

بهار مست در مورد تجربه بازیگری خود در مجموعه «آخرین بازی» عنوان کرد: من نیاز داشتم که در جوانی بازیگری را تجربه کنم و همیشه فضای کاری آثار سهیلی‌زاده را دوست داشتم، همچنین حضور بازیگرانی چون مانی نوری و مهران ضیغمی که مثل من از کودکی در این عرصه فعالیت کردند برایم جذاب بود، به همین دلیل از بازیگری در «آخرین بازی» استقبال کردم. هر چند که برخی می‌گویند، این مجموعه نسبت به دیگر آثار سهیلی‌زاده ضعیف بوده است، اما برای من تجربه خوبی بوده و از نقش آفرینی در آن پشیمان نیستم.

وی با اشاره به اینکه مدیون عمو پورنگ است، گفت: من هیچ وقت فکر نمی‌کردم مجری یا بازیگر شوم اما به لطف زارعان، آقاجان‌زاده و عمو پورنگ «داریوش فرضیایی» وارد این عرصه شدم و مدیون آنها هستم که در 6 سالگی مسیر زندگی مرا تغییر دادند، چون حال این روزهایم را دوست دارم.

بهار مست در خصوص تجربه اجرا در برنامه «دیده شو» بیان کرد: من همیشه در بهترین حالت کاری را شروع می‌کنم و در بهترین حالت مهم از آن خداحافظی می‌کنم. «دیده شو» نیز از آن برنامه‌های خوبی بود که برای گروه سنی نوجوان ساخته شد. این برنامه از تجربه‌های خوب و مفید دوران کاری من است. ساکت اف تهیه‌کننده «دیده شو» همواره به من لطف دارند و هرگاه بخواهند کاری شروع کنند برای اجرای آن برنامه با من تماس می‌گیرند اما من دیگر قصد ندارم در عرصه اجرا فعالیت کنم.

بازیگر مجموعه «آخرین بازی» در پایان مطرح کرد: به تمام علاقه‌مندان هنر توصیه می‌کنم این حرفه را به صورت آکادمیک بیاموزند، چون حضور در فضاهای آموزشی موجب می‌شود با افراد با تجربه در این زمینه آشنا شوند و از این طریق بتوانند در عرصه بازیگری، اجرا و... فعالیت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها