أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۰۵۶۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
فارابی اعلام کرد که فیلم‌های سینمایی «تراژدی» (آزیتا موگویی)، «طبقه حساس» (کمال تبریزی) و «همه چیز برای فروش» (امیرحسین ثقفی) در هفتمین جشنواره بین المللی فیلم بغداد به نمایش در می‌آیند. در این لیست، فیلم سینمایی «رستاخیز» دیده نمی‌شود.
به گزارش پایگاه 598، پیش از این اعلام شده بود که جشنواره بین المللی فیلم بغداد دو سال است که خواستار حضور فیلم «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش در این جشنواره است به همین دلیل مقرر شده بود که این فیلم امسال و همزمان با اکران در ایران در هفتمین دوره از جشنواره فیلم «بغداد» نیز به نمایش درآید.

صبح امروز هم محمدحسین نوش آبادی در مورد نمایش فیلم «رستاخیز» در جشنواره فیلم بغداد گفت: فیلم سینمایی «رستاخیز» پس از اصلاح در ایران و کشورهای دیگر به نمایش درخواهد آمد کما اینکه ما مجوز اکران فیلم در داخل را نداده ایم، اگر الان کشوری بخواهد به اکران فیلم بپردازد از نظر ما منعی ندارد، فیلمساز می تواند در هر نقطه از جهان فیلمش را اکران کند.

این درحالی است که اندکی بعد از انتشار این خبر، روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی اسامی فیلمهای ایرانی حاضر در جشنواره فیلم بغداد را منتشر کرد. در متن این خبر آمده است: فیلم‌های سینمایی «تراژدی» (آزیتا موگویی)، «طبقه حساس» (کمال تبریزی) و «همه چیز برای فروش» (امیرحسین ثقفی) در هفتمین جشنواره بین المللی فیلم بغداد به نمایش در می‌آیند.

در لیست اسامی فیلمهای ایرانی حاضر در جشنواره فیلم بغداد، فیلم سینمایی «رستاخیز» دیده نمی‌شود.

هفتمین جشنواره فیلم بغداد طی روزهای یکم تا پنجم اکتبر (9 تا 13 مهر) در شهر بغداد در عراق برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها