امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۴۰۸۹۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش با تاکید بر اینکه احسان روزبهانی بوکسور حرفه‌ای است که باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد خواستار سعه صدر مسئولان فدراسیون بوکس با این ملی‌پوش بوکس کشور شد.
به گزارش پایگاه 598، بهروز نعمتی درخصوص شکایت فدراسیون از احسان روزبهانی به دلیل انتقادات وی از فدراسیون بوکس قبل از رفتن به رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بوکس جهان، بیان داشت: از آقای ناطق نوری به عنوان رئیس فدراسیون خواستار این هستم که با سعه صدر بیشتری نسبت به این موضوع برخورد کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بوکسورهایی مانند احسان روزبهانی در بوکس کم هستند؛ این ورزشکار سال‌ها زحمت کشیده و تلاش کرده تا به این جایگاه رسیده است و اگر هم مرتکب اشتباهی شده باشد باید به نحوی حل شود که مشکلی ایجاد نشود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امکانات برای ورزشکاران محدود است٬ بیان داشت: روزبهانی نخستین ورزشکار ایرانی است که سهمیه المپیک ریو را به دست آورده باید شرایط برای این ورزشکار مستعد فراهم شود تا بتواند آمادگی لازم را برای المپیک که میدان بزرگی است کسب کند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید به روزبهانی توجه  بیشتری شود و حتی مجموعه وزارت ورزش امکانات لازم را در اختیار فدراسیون قرار دهد تا شرایط آمادگی چنین ورزشکارانی مهیا شود.

 احسان روزبهانی نماینده ٨١ کیلوگرم تیم ملی بوکس که به عنوان موفق ترین بوکسور ایرانی در رقابت‌های لیگ حرفه ای بوکس جهان حضور دارد مقابل نماینده کشور فرانسه شکست خورد و دچار جراحت شدیدی شد اما روزبهانی که پیش از این بارها از مشکلات مالی و نداشتن اردوی تدارکاتی گلایه کرده بود پس از این رقابت‌ها با واکنش تند فدراسیون مبنی بر شکایت از وی به دلیل صحبت‌ها و انتقاداتش روبه‌رو شد که ناراحتی او را به همراه داشت.

روزبهانی پیش از اعزام به رقابت‌های لیگ حرفه‌ای اعلام کرده بود که بدون مسابقات تدارکاتی، بدون حضور در اردوی مشترک، بدون حقوق و دست خالی راهی مسکو محل برگزاری مسابقات می‌شود.

منبع: خانه ملت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها