أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۰۹۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در شرایطی در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می‌رود که مصدومی ندارد.

به گزارش پایگاه 598، تراکتورسازی و پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

سامان نریمان‌جهان و سروش رفیعی که بیش از یک ماه است به دلیل مصدومیت نتوانستند تیمشان را همراهی کنند در این مسابقه به میدان باز می‌گردند.

طبق اعلام پزشکان تراکتورسازی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، این 2 بازیکن در دیدار مقابل صبا هم می‌توانستند بازی کنند اما کادرفنی ترجیح داد برای جلوگیری از مصدومیت این نفرات به میدان نروند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فردین عابدینی که از فصل قبل به دلیل پارگی رباط صلیبی نمی‌تواند به میدان برود تقریبا دوران نقاهت را پشت سر گذاشته است. این بازیکن از 20 روز دیگر به تمرینات گروهی باز می‌گردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها