يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۱۳۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۳ مهر ۱۳۹۴
انتشار فیلم جدیدی از روند جمع آوری و جداسازی پیکرهای قربان فاجعه «منا» توسط نیروهای عربستان سعودی، خشم و عصبانیت مسلمانان و آزادگان جهان را برانگیخت.

به گزارش پایگاه 598، یک روز پس از وقوع حادثه غم انگیز «منا»، انتشار فیلم جدیدی از روند جمع آوری و جداسازی قربانیان توسط نیروهای سعودی، رسوایی جدیدی برای «ریاض» به بار آورد.

بر اساس منتشر شده از فاجعه منا که به کشته شدن نزدیک به 1500 نفر از جمله 131 زائر ایران و مصدومیت بیش از 2000 نفر منجر شد، نیروهای عربستانی در اقدام قابل تأملی اجساد قربانیان مسلمان را به طناب بسته و از روی پیکرهای سایر کشته شدگان به مناطق اطراف می‌کشیدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
maryam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴
۳
۱
چرا دارید شایعه درست میکنید
کاملا مشخصه که یک نفر زنده گیر کرده بین جنازه ها و طبیعتا برای بیرون کشیدنش دست به هر کاری میزنن برای اینکه همه جنازه ها روی هم ریختن و اگه یک نفر زنده باشه من و شما هم که باشیم همین کار رو میکنیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها