أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۴۱۳۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۰۳ مهر ۱۳۹۴
رسایی:
رسایی عنوان کرد: دولت محترم اگر چه در اعتراض به کشتار یمنی ها کوتاهی کرده، حداقل در اعتراض به کشتار مسلمانان دنیا بویژه هموطنان خودمان در حادثه منا جبران مافات کند.

به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره فاجعه مرگبار منا مطلبی را درفضای مجچازی منتشر کرد.

وی در این باره نوشت: اگر از صدام بگذریم، اگر مساله قدس را فراموش کنیم، اگر جنایات آمریکا را فراموش کنیم، از آل سعود نخواهیم گذشت و ان شاالله با آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

 

این بیانات خمینی کبیر در باره آل سعود خبیث، یکبار دیگر در این روزها که امت اسلامی بویژه ملت ایران داغدار است، حکایت از عمق نگاه آن پیر سفر کرده می کند. فاجعه منا یکبار دیگر حکایت از ناتوانی شاهان بی کفایت سعودی برای اداره بزرگترین اجتماع عبادی و سیاسی مسلمانان می کند.

 

آل سعود با سرسپردگی به درگاه دشمنان جامعه اسلامی، نشان داده که نه تنها صلاحیت مدیریت ابعاد سیاسی این اجتماع عظیم را برای رفع مشکلات مسلمانان جهان ندارد بلکه حتی صلاحیت مدیریت ابعاد عبادی این مناسک را هم ندارد. آل سعود تمام توان خود را امروز در کشتار مردم یمن بکار بسته.

نمی دانم چرا دولت محترم ما در برابر این دولت وحشی تا این اندازه منفعل است. وقتی برزیل سفیر خود را در اعتراض به کشتار مردم یمن فرا می خواند، توقع از ایران چیست؟ دولت محترم اگر چه در اعتراض به کشتار یمنی ها کوتاهی کرده، حداقل در اعتراض به کشتار مسلمانان دنیا بویژه هموطنان خودمان در حادثه مناجبران مافات کند.

 

پیشنهاد می کنم، تشییع جنازه این حجاج مظلوم همچون شهدای غواص در روزهای آینده ابتدا در تهران و سپس هر یک از آنها در شهرهای خود برگزار شود. ملت ما سال هاست دل پری از سفاکان آل سعود دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها