أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۱۳۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۳ مهر ۱۳۹۴
حاشیه‌های قبل از بازی تراکتور سازی- پرسپولیس
بازیکنان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در هتل محل اقامت سرخ پوشان تهرانی و تراکتور سازی برخوردی گرم با بازیکنان دو تیم داشتند.

به گزارش پایگاه 598، در حالی که تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 16:20 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت اما بازیکنان این دو تیم در هتل محل اقامت خود برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

* بابک حاتمی مدافع مصدوم و تبریزی تیم پر سپولیس با وجود اینکه به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را امروز در بازی مقابل تراکتورسازی همراهی کند با حضور در هتل پارس که محل اقامت دو تیم است برخورد گرمی با بازیکنان پرسپولیس و تراکتور سازی داشت.

* سالن صرف ناهار پرسپولیس و تراکتورسازی از یکدیگر متفاوت بود.

* بازیکنان پرسپولیس پس از صرف نهار برای استراحت راهی اتاق‌هایشان شدند این درحالی است که بعد از نهار خوردن پرسپولیسی‌ها بازیکنان تراکتورسازی راهی سالن دیگری برای صرف نهار شدند.

* مسافرانی که در هتل پارس اقامت دارند با بازیکنان دو تیم عکس یادگاری گرفتند.

* تونی اولیویرا سرمربی تراکتور سازی همراه با دستیارانش در قسمتی از لابی هتل جلسه کوتاهی برگزار کردند.

* چند نفر از دوستان فرشاد احمدزاده، با دسته‌ گل هایی به هتل پارس آمدند و خواهان دیدار با برانکو و مهدی طارمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم  های تراکتور سازی و پرسپولیس از ساعت 16:20 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم خواهند رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها