أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۱۳۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۳ مهر ۱۳۹۴
بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی‌ در گزارشی از حادثه خونین دیروز منا اعلام کرد: مدیریت حجاج توسط سعودی‌ها خوب بوده و نمی‌توان آنها را برای حادثه منا مقصر دانست.

به گزارش پایگاه 598، شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی در گزارشی از حادثه خونین دیروز منا که منجر به کشته شدن 1300 تن و زخمی شدن 2 هزار نفر دیگر شد، از قول یک شاهد عینی گزارش داد که مدیریت حجاج توسط سعودی‌ها خوب بوده و نمی‌توان آنها را برای حادثه منا مقصر دانست.

این شاهد عینی که نامش ذکر نشده به بی‌بی‌سی گفته که اداره مراسم حج توسط سعودی‌ها حرف نداشتو نمی‌توانیم آنها را بخاطر حادثه منا مقصر بدانیم.

بی‌بی‌سی رسانه وابسته به خانواده سلطنتی انگلیس در حالی این خط خبری را در پیش گرفته است که رسانه‌های سعودی و فعالان وابسته به ارتش سایبری سعودی‌ها نیز در شبکه‌های اجتماعی حجاج ایرانی را مقصر حادثه دیروز معرفی کرده‌اند.

درحالی سعودی‌ها این فرافکنی را مطرح می‌کنند که طی 30 سال گذشته بیش از 3288 حفر از حجاج طی حوادث مختلف در مکه و مدینه کشته شده‌اند.

 9 سال پیش هم در سال 2006 فاجعه‌ای دیگر رخ داد که در آن حادثه 346 حاجی به دلیل ازدحام کشته شدند و بعدا گفته شد که این مشکل با ساخت پل‌های چند طبقه حل شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها