يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۱۳۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۰۳ مهر ۱۳۹۴
منابع خبری کشور مصر از آتش گرفتن تعداد زیادی از چادرهای متعلق به زائران خود در منطقه منا خبر داد که موجب ایجاد وحشت فراوانی در میان تمامی زائران شده است.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که زائران هنوز در شوک فاجعه خونین کشته شدن هزاران نفر در رمی جمرات در منا بودند، آتش گرفتن چادرهای سکونت مصری‌ها مجددا موجی از وحشت را در میان زائران به راه انداخت، موضوعی که باز هم بی‌کفایتی مقامات عربستانی را در سازماندهی این مراسم بزرگ مذهبی به اثبات می‌رساند.

این آتش سوزی شب گذشته در محل سکونت زائران مصری در منا روی داد.

فاجعه‌های دنباله‌دار در منا/ چادر زائران مصری آتش گرفت



منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها