أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۱۸۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۵ مهر ۱۳۹۴
امیرشهاب رضویان کارگردان «مینای شهر خاموش»، مجری برنامه «نقد سینما» شبکه چهار سیما شد تا به جای اکبر عالمی برنامه «نقد۴» را در حوزه سینما اجرا کند.
به گزارش پایگاه 598، حمید ابراهیمی مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما گفت:‌ برنامه «نقد4» با موضوعات مختلفی در حوزه‌های سینما، تئاتر، شعر، کتاب و هنرهای تجسمی پخش می‌شود که این برنامه‌ها کاملا تولیدی است.

وی افزود: براین اساس روزهای شنبه برنامه نقد تئا‌تر، ‌ یکشنبه نقد شعر، دو شنبه نقد کتاب، سه‌شنبه نقد اندیشه، چهارشنبه نقد فیلم، پنجشنبه در برنامه زاویه نقد کلی فرهنگ و هنر، جمعه در برنامه هنرنامه نقد هنرهای تجسمی انجام می‌شود.

ابراهیمی اضافه کرد: برنامه «نقد تئاتر» که تهیه‌کنندگی آن را مجید گیاهچی برعهده دارد یک برنامه کاملا زنده وچالشی است که به نظر من جایگزین خوبی برای «مجله تئاتر» خواهد بود.

ابراهیمی در خصوص برنامه «نقد سینما» از حضور امیرشهاب رضویان در مقام اجرای این برنامه خبر داد و گفت: تهیه‌کنندگی این برنامه بر عهده علی سلیمانی است و اکبر عالمی به دلیل سفری که در پیش دارند و حدود 2 ماهی در ایران نیستند نمی‌توانیم از حضور ایشان در برنامه استفاده کنیم اما در برنامه‌های خود از نقطه نظرات ایشان بهره خواهیم برد. این برنامه‌ها 60 دقیقه‌ای است اما ممکن است که در حوزه سینما زمان بیشتری را برای آن در نظر بگیریم.

مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما گفت: «مجله تئاتر» به دلیل کیفیت پایین و عدم استقبال آن توسط مخاطبان تعطیل شد و به جای آن قرار است که در برنامه «نقد 4» گفتگوهای چالشی، معرفی تئاترهای روی صحنه و پخش تیزرهای تئاتروز جامعه و... را در دستور کار قرار دادیم که به‌نظرم این برنامه مورد علاقه اهالی هنر قرار می‌گیرد. «نقد4» در حوزه تئاتر تفاوت کاملا ماهوی دارد؛ به این دلیل که «مجله تئاتر» برنامه تولیدی بوده و از نظر محتوایی هم ضعیف ظاهر شده بود.

ابراهیمی یادآور شد: برنامه «نقد شعر» هم با اجرای سعید بیابانکی روی آنتن می‌رود که تلاش داریم تا در اولین برنامه، میزبان محمدعلی بهمنی باشیم تا در خصوص کلیت شعر ایران گفت‌وگویی داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پخش برنامه‌های «تله تئاتر» هم از 11 مهر ماه از شبکه چهار سیما از سر گرفته می‌شود و تله تئاترهایی که در شبکه‌های دیگر تولید شده را جمع‌آوری و پخش می‌کنیم که برای نسل جدید جوان جذاب خواهند بود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها