کد خبر: ۳۴۱۸۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۴
مدیر شبکه یک سیما درباره خبر توقف برنامه علی ضیاء و در واکنش به انتقادها به دکور این برنامه گفت: برنامه «امشب» در دهه اول ماه محرم با تغییراتی در دکور همراه است که پس از بازگشت علی ضیا و در قالب جدید حداقل تا اواخر ماه صفر ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598، محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما  در خصوص برنامه شبانگاهی «امشب» گفت: این برنامه که در زمان برگزاری زمان حج از شهر مدینه و با اجرای علی ضیا پخش می‌شود،  پس از بازگشت ضیا هم پخش این برنامه از شبکه یک سیما هم ادامه پیدا می‌کند.

وی درباره تعطیلی احتمالی این برنامه که پیش از این در رسانه‌های دیگر عنوان شده بود، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده پخش برنامه «امشب» حداقل تا اواخر ماه صفر ادامه دارد اما چون در حال ایجاد تغییراتی در طرح آن هستیم و عوامل تولید هم در حال برنامه‌ریزی بخش‌های جدیدی برای حفظ جذابیت آن است باید ببینیم که پخش «امشب» تا چه زمانی با استقبال مخاطبان می تواند ادامه داشته باشد.

پیش از این انتقاداتی نسبت به الگوبرداری دکور این برنامه از یک خواننده خارجی مطرح شده بود که احسانی در این رابطه و با اعلام پخش این برنامه در ماه محرم اضافه کرد: برنامه «امشب» در دهه اول ماه محرم با تغییراتی در دکور همراه است که پس از بازگشت علی ضیا و در قالب جدیدتری علاوه بر اینکه نقاط قوت برنامه را خواهیم داشت، نقاط ضعف را برطرف می‌کنیم تا برنامه «امشب» برای مخاطب جذاب‌تر باشد.

مدیر شبکه یک سیما افزود: «امشب» برنامه پرتعاملی برای مخاطب بوده و هست و الان هم که آقای ضیاء در مکه حضور دارند، شاهد دریافت پیامک‌هایی در مورد برنامه هستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها