يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۲۰۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۶ مهر ۱۳۹۴
«جایزه شهید آوینی» که ویژه‌ نمایش و تقدیر از فیلم‌های مستند منتخب حوزه‌ی مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، در ششمین دوره‌ خود بصورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام کرد: جایزه شهید آوینی که از سال گذشته بعنوان بخش‌ ویژه جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» برگزار می‌شود، در سال جاری بین‌المللی شده و به استقبال نمایش جدیدترین فیلم‌های مستند با موضوع مقاومت، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خواهد رفت.

بخش ویژه‌ «جایزه شهید آوینی» جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از هیات انتخاب و داوری مجزایی برخوردارست و جایزه‌ی برگزیدگان این بخش هم تندیس جایزه شهید آوینی، دیپلم افتخار و مبلغ 120، 100، 80 میلیون ریال برای کارگردانان سه فیلم مستند بلند، نیمه‌بلند و کوتاه برگزیده‌ هیات داوری است که در آیین پایانی جشنواره، به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان ایرانی علاقمند به شرکت در «جایزه شهید آوینی» می‌بایست فرم شرکت در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» را روی وب‌سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir تکمیل نموده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم و عکس‌های صحنه فیلم و کارگردان، حداکثر تا پانزدهم مهرماه 1394 به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند. علاقمندان شرکت در این بخش باید هنگام پُر کردن فرم اینترنتی شرکت در جشنواره سینماحقیقت، حتماً گزینه‌ «جایزه شهید آوینی» را تایید کنند.

فیلم‌های خارجی بخش «جایزه شهید آوینی» هم از مجموع آثاری که به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت ارسال شده است، توسط هیات انتخاب بخش بین‌الملل جشنواره انتخاب و معرفی خواهند شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 22 تا 28 آذرماه 1394 و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها