أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۲۱۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۶ مهر ۱۳۹۴
امام جمعه اهل سنت پاوه گفت:زمانی که ملک عبدالله مرد و ملک سلمان به روی کار آمد من گفتم شیشه‌های کاخ این شخص شکسته خواهد شد و مصیبتی برای جهان اسلام به بار خواهد آورد و الان هم روی آن تاکید می کنم.
به گزارش پایگاه 598، ملاقادر قادری در گفتگو با مهر با اشاره به حادثه صحرای منا و کشته شدن جمعی از حجاج ایرانی اظهار کرد: فاجعه منا را نتیجه بی‌کفایتی، سوءمدیریت و بی‌توجهی حکومت آل سعود می‌دانم و فوت شهیدگونه جمعی از مسلمانان بخصوص هموطنانمان در این حادثه را تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: عربستان تمام سربازها و افسران زبده سعودی را برای جنگ با مردم فقیر و محروم یمن به مرزهای خود کشانده و مدیریت حرمین را به برخی پیرمردها، جوانان و پلیس واگذار کرده است.

ماموستا قادری با بیان اینکه حجاج بیت‌الله الحرام میهمان خدا و رسول‌الله بودند و مدیریت مراسم حج هم برعهده حکومت آل سعود بوده است گفت: ضمن اینکه حادثه منا اسفناک و دلخراش است، به اسلام هم ضربه وارد می‌کند. من معتقدم چه خشونت داعش و چه بی‌توجهی آل سعود در اداره حرمین شریفین، به اسلام ضربه وارد خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت پاوه تاکید کرد: امروز دشمنان اسلام بر اساس خشونت‌ها، سربریدن‌ها و اسلام داعشی و از طرف دیگر اسلام سعودی که با سو ءمدیریت باعث لگدمال شدن انسان ها می‌شود، علیه اسلام تبلیغات منفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سعودی‌ها امروز مشغول جنگ هستند و نه ماه حرام می‌شناسند و نه به ایام حج احترام می‌گذارند خاطر نشان کرد: طبیعتا در این شرایط حکام سعودی مسئولیت حجاج را به جمع دیگری واگذار کرده بودند که نتیجه آن منجر به وقوع حادثه منا شد.

ماموستا قادری تصریح کرد: زمانی که ملک عبدالله از دنیا رفت و ملک سلمان به روی کار آمد من گفتم شیشه‌های کاخ این شخص شکسته خواهد شد و مصیبتی برای جهان اسلام به بار خواهد آورد و و الان هم روی آن تاکید می کنم.

امام جمعه اهل سنت پاوه با بیان اینکه امروز هم با وجود حکومت سعودی ممکن است اتفاقاتی بدتر از وقایع اخیر پیش بیاید تاکید کرد: ما باید هوشیار باشیم و خدا کند حکومت سلمان در همین نقطه متوقف شود.

وی افزود: من نمی‌توانم بگویم حادثه منا تعمدانه صورت گرفته اما اهمال، قصور و سوء مدیریت در آن وجود داشته است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها