به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شورای هماهنگی طلاب عدالتخواه و جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای سرگشاده خطاب به سردار عزیر جعفری فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به بازرسی از منطقه نظامی پارچین در جریان سفر آمانو به ایران گلایه نموده اند که متن این نامه در ادامه می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار عزیز سپاه اسلام برادر بسیجی آقا عزیز جعفری (رزقنا الله و ایاکم الشهاده فی سبیله)
سلام علیکم و رحمه الله

تلخی کام امت اسلامی و جبهه مقاومت، در این روزهای برجام و داعش و عاصفه الحزم! و منا ، نتیجه غیبت معنادار ایران مقتدر در عرصه جولان استکبار و عمله و اکله اش در جهان به طور عام و در منطقه به طور خاص است.

طبعا منشا بازیابی اقتدار مفقود ایران اسلامی، جناب آقای دکتر روحانی و دستگاه ظریف و شکننده دیپلماسی شان نمی تواند باشد. بسم الله سردار!

راستی سردار!

مسئولان لشکری و کشوری در مورد گشودن درهای اماکن نظامی مأذون نبودند. به تماشا نشستن بر زمین ماندن روشن ترین کلام رهبری و دریده شدن مهمترین خط قرمز مطالبات امت و امامشان سخت طاقت فرساست.

سردار! نمی دانیم کدامین مصلحت، سکوت سهمگین غیرمسئولانه برخی مسئولان را موجب شده. اما نیک می دانید که کار دانشجو، مصلحت سنجی و گرفتار محافظه کاری شدن نیست. لذا ما طلاب و دانشجویان عدالتخواه در حال تدارک گردان های حفاظت از مناطق نظامی مورد طمع چشمان ناپاک اجانبیم. می دانیم که امام حکیممان کلام بی مبنا نمی گوید! حال اگر مسئولان امر عذر موجهی دارند، ما که نمرده ایم!

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی
شورای هماهنگی طلاب عدالتخواه