يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۲۳۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۷ مهر ۱۳۹۴
عضو کمیسیون صنایع:
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه خودروسازان به واردکننده خودرو تبدیل شده‌اند، گفت:رکود موجود در کشور باعث انباشت تولیدات صنعتی از جمله خودرو در کارخانه‌ها شده است كه در این مورد از وزیر صنعت خواسته‌ایم تا به مجلس پاسخ دهد.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، حمیدرضا فولادگر با اشاره به اعلام معاون رئیس‌جمهور مبنی بر پرداخت یارانه تولید به خودروسازان، اظهار داشت: در حال حاضر خودروسازان برای واردات خودرو اقدام می‌کنند، یارانه پرداختی به آنها نباید در این زمینه هزینه شود بلکه باید صرف ارتقاء کیفیت خودروهای تولیدی شود.

وی ادامه داد: اکنون از یک طرف برای افزایش کیفیت خودروها مقاومت می‌شود و از طرفی دیگر نیز روش‌های نظارتی مناسبی بر تولید خودرو در داخل وجود ندارد.

وی تصریح کرد: برای حل این مشکلات از وزیر صنعت خواسته‌ایم تا در مجلس حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

فولادگر با بیان اینکه احتمالاً یارانه 200 میلیارد تومانی دولت بابت سود تسهیلات بانکی اختصاص خواهد یافت، گفت: خودروسازان باید از یارانه تولید در جهت ارتقاء کیفیت و ایجاد سیستم‌هایی برای انجام این کار استفاده کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی پرداخت یارانه 5 هزار و 200 میلیارد تومانی به بخش تولید در بودجه امسال، گفت: هنوز آمار دقیقی درمورد یارانه پرداخت‌شده به بخش تولید طی نیمه اول امسال به مجلس ارائه نشده است.

عضو کمیسیون صنایع همچنین با اشاره به رکود موجود در اقتصاد کشور، گفت: رشد منفی 2 درصدی صنعت و رشد منفی 0.6درصدی بخش معدن در فصل بهار ناشی از این رکود است که دولت باید برای حل آن چاره‌اندیشی کند.

به گفته وی، رکود موجود در کشور باعث انباشت تولیدات صنعتی از جمله خودرو در کارخانه‌ها شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها