کد خبر: ۳۴۲۶۴۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۴
محمد حسین رضوی تهیه‌کننده جدید برنامه «هفت» عکسی از بهروز افخمی مجری این برنامه را در کنار مسعود فراستی منتشر کرد. آیا فراستی در دوره جدید اجرای برنامه «هفت» حضور دارد؟
به گزارش پایگاه 598، «هفت» یکی از معدود برنامه‌های تحلیلی سینمایی در تلویزیون است که توانسته با جذابیت و جنجالهای سینمایی مخاطبان زیادی را پای نقدهای شفاهی سینمایی نگه دارد.

در طول 5 سالی که این برنامه به تلویزیون آمده است، دوبار خانه تکانی اساسی کرده است. دوره‌ی اول آن با کارگردانی، تهیه کنندگی و اجرای فریدون جیرانی  و دوره‌ی دوم آن با تهیه‌کنندگی واجرای محمود گبرلو.

قریب سه ماه بود که پخش برنامه تلویزیونی «هفت» قطع شد. اما قرار است سری جدید برنامه سینمایی «هفت»  از جمعه این هفته 10 مهر ماه با اجرای بهروز افخمی روی آنتن شبکه سه سیما رود. سیدمحمدحسین رضوی هم تهیه‌کننده جوان دوره جدید این برنامه است.

به تازگی تهیه کننده برنامه «هفت» عکسی را منتشر کرده است و ذیل عکس نوشته است: «جمعه؛ دهم مهر ماه؛ برنامه سینمایی هفت، حوالی ساعت ٢٢:٣٠.»

در این عکس بهروز افخمی مجری و کارگردان برنامه «هفت» به کافه مسعود فراستی منتقد سینمایی رفته است. فراستی سالهای قبل با جیرانی نقدهای شفاهی و گاهی تند به فیلمهای سینمای ایران وارد کرده بود و البته در دوره‌ی تهیه کنندگی و اجرای گبرلو از برنامه «هفت» رفت. مخاطبان برنامه «هفت» مشتاقانه منتظرند تا ببینند بهروز افخمی در دوره سوم برنامه هفت، چه شیوه ای را برای اجرا خواهد داشت و چه منتقدانی را به این برنامه دعوت می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها