أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۲۸۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۰۹ مهر ۱۳۹۴
قاضی پور:
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: دولت خودروسازان را به حال خود رها کرده و آنها نیز در جهت مخالف خواسته‌های قانونی مردم عمل کرده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از کیفیت خودروهای تولیدی داخل گفت:‌ دولت خودروسازان را به حال خود رها کرده است و آنها هم به جای تمکین در برابر خواسته‌های قانونی و به حق مردم برخلاف آن عمل کردند تا کار به جایی رسید که کمپین حمایت از نخریدن خودروی صفر را به همراه داشته است.

وی افزود: وزارت صنعت باید طرح جامع خودروسازی را استارت می‌زد که این کار را نکرد و بر قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی داخل نظارت نداشت. 

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان طرح ممنوعیت واردات خودروهای چینی که با کیفیت نازل و قیمت بالا وارد می‌شوند را در جهت حمایت از تولید داخلی تهیه و تدوین کرده‌اند تا آنچه که به سر صنعت نساجی کشور آمد به سر صنعت خودروسازی و کارگران شاغل در این عرصه نیاید اما این به معنی آن نیست که کار بی‌کیفیت در داخل انجام و گران‌فروشی شود.

قاضی‌پور در بخش دیگری از مصاحبه خود خاطرنشان کرد: دولت طبق تبصره 13 برای از رده خارج کردن ماشین‌ها مبلغ بسیار کلانی به خودروسازان بدهکار است.

وی افزود: حرف ما خطاب به خودروسازان این است که بانکداری و زمین‌داری نکنند و نقدینگی خود را افزایش دهند و قطعات مورد نیاز خود را از قطعه‌ساز ایرانی تهیه کنند. این خواست فراکسیون کارگری مجلس در جهت حمایت از مصرف‌کنندگان و نیروی کار و تولید ملی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
یکی بگه دولت چه چیزی را کنترل نموده تا ما هم دومی آنرا بگوئیم.!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها