أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۰۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۱ مهر ۱۳۹۴
در پاسخ به این سئوال که اگر شما در یک شرایط اتفاقی مشابه قرار می گرفتید که آقای جان کری می آمد جلو و شما را به اوباما معرفی می کرد و رئیس جمهور آمریکا به ادای احترام به سوی شما دستش را دراز می کرد، چه اقدامی انجام می دادید؟ گفت: اولا من طوری برنامه ریزی نمی کردم تا در این موقعیت قرار بگیرم.
به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: در چند روز اخیر، بعد از انتقادم آز دست دادن وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اوباما برخی از کاربران محترم این صفحه پرسیده بودند که اگر خودت به طور اتفاقی با این صحنه مواجه می شدی چه می کردی، آیا دست نمی دادی؟ "اتفاقا" خبرنگار یک سایت هم دو روز قبل زنگ زد و همین سؤال را پرسید، پاسخ بدون درنگ من این بود که به مثلث آنلاین گفتم: 
 
حمید رسایی در گفتگو با مثلث آنلاین در پاسخ به این سئوال که اگر شما در یک شرایط اتفاقی مشابه قرار می گرفتید که آقای جان کری می آمد جلو و شما را به اوباما معرفی می کرد و رئیس جمهور آمریکا به ادای احترام به سوی شما دستش را دراز می کرد، چه اقدامی انجام می دادید؟ گفت: اولا من طوری برنامه ریزی نمی کردم تا در این موقعیت قرار بگیرم. 
 
وی افزود: دوما من اینقدر خوش خدمتی به آنها نمی کردم تا نیش شان را برایم باز کنند و تمایلی به معرفی ام داشته باشند. 
 
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سوما صراحتا می گفتم که به دلیل ظلم و ستمی که در حق ملتم کرده اید و به دلیل خون هایی که ریخته اید و به دلیل توصیه ای که یکی از مراجع تقلید شیعیان کرده که وقتی با شما دست می دهم، انگشتانم را بشمارم تا کم نشده باشد، حاضر به دست دادن با دست چدنی و خون آلود شما نیستم.
 
 
اگر رسایی با اوباما مواجعه می‌شد چه می‌کرد؟
 


منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
آقای رسایی اگر سیاستمدار و ایراندوست بود به طور حتم دست رد به سینه آقای اوباما نمی زد.آقای رسایی آقای ظریف کار درستی کردچون احترام متقابل در عرف دیپلماتیک است حتی اگر دشمنت هم باشد.
پاسخ
علی
GERMANY
۱۰:۵۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
می خوابید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها