أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۴۳۱۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۱ مهر ۱۳۹۴
کارشناس نمایندگی ایران در سازمان ملل در پاسخ به اظهارات نتانیاهو در این سازمان گفت: با نهایی شدن برجام، نتانیاهو پوششی را که برای مخفی کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین لازم دارد از دست داده است.
به گزارش پایگاه 598، فروزنده ودیعتی، کارشناس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک طی سخنانی در این مجمع در پاسخ به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت نتانیاهو و همقطارانش مایل بودند کماکان با این موضوع ساختگی (پرونده هسته‌ای کشورمان) همگان را مشغول کنند تا بتوانند اشغال فلسطین و سرکوب وحشیانه مقاومت آنها را ادامه دهند.

وی همچنین به حمایت رژیم صهیونیستی از عناصر داعش در ناحیه اشغالی جولان سوریه و نواحی مجاور آن اشاره کرد و آن را تلاشی از سوی این رژیم برای تداوم و افزایش تنش در منطقه دانست.

وی گفت: صهیونیستها به دنبال افزایش تنش هستند زیرا صلح و ثبات در منطقه تهدیدی حیاتی برای آنها است. اگر منطقه آرام شود توجهات به اسرائیل معطوف می شود و آنها باید توضیح دهند که چرا علی رغم ظاهرسازی شان مبنی بر حمایت از گفتگوهای به اصطلاح صلح - که ظرف 25 سال اخیر بی نتیجه ادامه داشته است - کماکان به توسعه غیرقانونی شهرک ها در سرزمین فلسطین ادامه می دهند.

کارشناس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: این رژیم و اذنابش در بسیاری از کشورها هرچه در توان داشتند انجام دادند تا دولت‌ها را از حمایت از توافق هسته‌ای باز دارند، اما به سختی شکست خوردند. با توجه به این مساله می توان فهمید که چرا نتانیاهو امروز اینقدر عصبانی بود و بی شرمانه به نمایندگان ملت های حاضر در مجمع عمومی و کل جامعه بین المللی توهین کرد.

ودیعتی در پایان خاطرنشان کرد که جمهوری اسلامی ایران متعهد به انجام وظایف خود تحت برجام است و با کمک جامعه بین المللی صلح و ثبات را به منطقه بازخواهد گرداند. از این رو در سالهای آینده نمایندگان این رژیم همواره برافروخته تر و عصبانی تر خواهند بود. هر چه آنها عصبانی تر باشند، منطقه آرام تر خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها