أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۲۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۱۲ مهر ۱۳۹۴
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از نهایی شدن طرح دو فوریتی برجام با هماهنکی دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیات جلسه صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: شورای مرکزی این فراکسیون صبح امروز با رئیس مجلس تشکیل جلسه داد که در این جلسه بر روی طرح دو فوریتی برجام بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در ابتدای این جلسه، جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان درباره نحوه تدوین طرح و هماهنگی‌های انجام شده با نهادهای مختلف کشور و نیز تشکیل کمیته مشترک دو فراکسیون رهروان و اصولگرایان درباره این طرح توضیحاتی داد و گفت که روز چهارشنبه گذشته با حضور لاریجانی و حدادعادل و تعداد دیگری از نمایندگان جلسه‌‌ای تشکیل شد و در این جلسه مقرر شد که از هر فراکسیون 3 نفر انتخاب شده و بر روی طرح کار کنند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه اظهار داشت: این کمیته جلساتی در روزهای پنجشنبه و جمعه تشکیل داده و  روز گذشته در حضور لاریجانی این طرح نهایی شد و هر دو فراکسیون با محتوای این طرح موافقت کردند.

نعیمی‌رز تصریح کرد: در ادامه این جلسه، آقای لاریجانی درباره این طرح بر ضرورت اینکه مجلس هر چه سریعتر باید نظرش را اعلام کند، توضیحاتی ارائه کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه درباره استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی موضوعی مطرح نشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها