أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۲۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۱۲ مهر ۱۳۹۴
شب گذشته تخطی از سرعت عروسی تازه داماد مهابادی را به عزا ختم کرد.

به گزارش پایگاه 598، دیشب یک فقره تصادف براثر تختی از سرعت در محور مهاباد به میاندوآب رخ داد که در این حادثه سه نفر کشته و یک نفر راهی بخش آی.سی. یو بیمارستان شد.

حادثه زمانی رخ داد که برادر داماد با خودرو پراید و در قالب کاروان عروس در جاده مهاباد به میاندوآب در حال تردد بودند که به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل، خودرو واژگون شد و پدر و خاله داماد که در آن خودرو بودند در دم جان باختند.

عمه داماد نیز در این خودرو حضور داشت که به دلیل جراحت وارده و عمقی بون جرات به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل و پس از ساعاتی به دلیل خونریزی زیادی که داشت در این بیمارستان جان خود را از دست داد.

برادر داماد نیز که وضع جسمی نامناسبی دارد در بخش آی.سی این بیمارستان بستری بوده است و این چنین بود که سرعت بالا بار دیگر علاوه بر اینکه عروسی تازه داماد و عروس را به عزا ختم کرد، جان سه نفر از بستگان آنها را نیز گرفت.

علت این سانحه خونین که در کمربندی مهاباد به سمت میاندوآب به وقوع پیوسته است، از سوی پلیس راه مهاباد تختی از سرعت و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و واژگونی آن عنوان شده است. کمربندی مهاباد به میاندوآب یکی از 63 نقطه حادثه‌خیز آذربایجان غربی است که اصلاح و ایمن‌سازی آن در دستور کار اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی قرار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها