يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۳۲۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۱۲ مهر ۱۳۹۴
چلداوی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ضمن هشدار درباره آغاز فتنه‌ای جدید در وزارت علوم، گفت: بانیان این فتنه که در حقیقت به دنبال سکولاریزه کردن دانشگاه‌ها و وزارت علوم هستند، تلاش خود را در قدم اول بر اخراج اساتید جوان متعهد گذاشته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، احمد چلداوی استاد دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز فتنه‌ای جدید در وزارت علوم، گفت: گروهی که دو سال وزارت علوم و کشور را درگیر بحثی خودساخته تحت عنوان بورسیه‌ها کردند، اکنون به دنبال درگیر کردن نظام و وزارت علوم در یک فتنه جدید هستند.

به گفته وی، بانیان این فتنه که در حقیقت به دنبال سکولاریزه کردن دانشگاه‌ها و وزارت علوم هستند، تلاش خود را در قدم اول بر اخراج اساتید جوان متعهد و معتقد به ارزش های اسلامی و انقلابی گذاشته اند.

چلداوی خاطرنشان کرد: در این راستا بهانه جویی از روند قانونی استخدام را آغاز کرده و به این بهانه برای بیش از 40 نفر از اساتید جدیدالاستخدام در دانشگاه علم و صنعت ایران احکام کمتر از یکسال صادر کردند. این در حالی است که صدور احکام استخدامی کمتر از یکسال کاملا بی سابقه است.

وی با بیان اینکه متاسفانه به شکل کاملا مشکوکی تعدادی از مدارک این اساتید از پرونده هایشان مفقود شده و همین مدارک مفقود شده مبنائی شده برای این که  در پایان این دوره  حکم اخراج این اساتید صادر شود، گفت: هم اکنون نیز برای دو نفر از این اساتید این دانشگاه نامه‌هایی از امور اداری ارسال و ذکر شده که به هیچ عنوان احکام آنها تمدید نخواهد شد.

این استاد دانشگاه این حرکت را آغازی برای فتنه بزرگتری از فتنه 88 ارزیابی کرد که طراحان آن همان طراحان فتنه 88 و گردانندگان آن در دانشگاه ها بودند.

وی هدف جدید فتنه گران را تخلیه دانشگاه ها از اساتید ارزشی در وهله اول  و استخدام اساتید ضد نظام و غیر علمی در دانشگاه‌ها  در مرحله بعدی دانست و خاطر نشان کرد: فتنه گران با این ترفند می‌خواهند دانشگاه‌ها را از مسیر علمی و بالنده‌ای که در آن مشغول افتخار آفرینی برای کشور و نظام هستند بازداشته و دانشگاه رابه ابزاری برای برآورده سازی  مطامع سیاسی و پیاده نظام احزاب سیاسی تبدیل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها