أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۳۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۲ مهر ۱۳۹۴
مدیر کل پارلمانی صدا و سیما و مسئول گروه اعزامی رسانه ملی به سرزمین وحی می‌گوید: علیرغم سانسور همه‌جانبه و برنامه‌ریزی شده برای جلوگیری از انتشار تصاویر دوربین‌های نصب شده در مسیر جمرات، طبق نظر کارشناسان امر، در آینده‌ای نه چندان دور، این تصاویر منتشر و حقیقت ماجرا که اهمال، کوتاهی و قصور مسؤولان سعودی بوده است بر ملا خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، حسن گروسی - رییس ستاد حج و زیارت صداوسیما - با واکنش نشان دادن به فاجعه منا در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام ( garousi.h ) نوشته است:

«طبق اعلام رسمی سازمان حج و زیارت، دو همکار عزیز و پر تلاشمان، مهاجران طریق الی الله، سید حمید میرزاده گوینده رادیو عربی و سید حمید رضا حسینی خبرنگار شبکه خبر، پس از وقوف در صحرای عرفات و سرزمین مشعر، با لباس احرام در حین انجام وظیفه آسمانی شدند.

این ضایعه را که بی تدبیری و بی کفایتی سعودی‌ها اصلی ترین علت وقوع آن بوده و بایستی در محاکم بین المللی و افکار عمومی پاسخگوی آن باشند به بازماندگان و اصحاب رسانه تسلیت عرض نموده و برای این دو عزی، علو درجات مسئلت میکنم.

روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد...

در ضمن علیرغم کمبود جدی نیرو، مصدومیت برخی از همکاران عزیزمان در این حادثه، محدودیت‌های فراوان و فشارهای بی‌سابقه کشور میزبان!!! ان‌شاالله سایر افراد گروه اعزامی صدا و سیما تا آخرین ساعات بازگشت به میهن اسلامی مشغول به انجام وظیفه خواهند بود و با ادامه ضبط و پخش مصاحبه با شاهدان عینی ایرانی و غیر ایرانی این فاجعه دردناک، از قلب حقیقت و وارونه نشان دادن آن توسط رسانه‌های سعودی جلوگیری خواهند نمود، گرچه علیرغم سانسور همه جانبه و برنامه‌ریزی شده برای جلوگیری از انتشار تصاویر دوربین‌های نصب شده در مسیر جمرات، طبق نظر کارشناسان امر، در آینده‌ای نه چندان دور، این تصاویر منتشر و حقیقت ماجرا که اهمال، کوتاهی و قصور مسؤولان سعودی بوده است برملا شده و قطعا رسوایی دیگری برایشان رقم خواهد خورد.

شایان ذکر است پس از اخطار ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای و تغییر رویکرد ظاهری سعودی‌ها درخصوص نحوه تعامل با مسئولان کشورمان جهت شناسایی و تحویل پیکرهای مطهر جانباختگان این فاجعه دلخراش، انتظار می‌رود اصل قضیه از سوی دیپلماسی کشورمان، بخصوص سفارت ایران در ریاض و کنسولگری جده بطور فعال، جدی و موثرتری پیگیری و مطالبه شود ...»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها