کد خبر: ۳۴۳۳۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۲ مهر ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی از کاپیتان تیمش خواسته که با دلداری به مهاجم ملی پوش پرسپولیس، روحیه وی را برای بازی با عمان بازیابی کند.
به گزارش پایگاه 598، درگذشت ناگهانی هادی نوروزی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرد و اهالی ورزش را عزادار کرد. تیم ملی فوتبال کشورمان هم که خارج از ایران و در دبی به سر می برد به خاطر این اتفاق تلخ و دردناک حسابی بهت زده و ناراحت هستند.

 

البته بین ملی پوشان حال و هوا و روحیه سه ملی پوش پرسپولیس بدتر از دیگران است. سوشا مکانی، مهدی طارمی، رامین رضاییان و امید عالیشاه بابت از دست دادن کاپیتان و همبازی شان به شدت متاثر و ناراحت هستند و بی اختیار اشک می ریزند.

 

کی روش با اینکه حال این بازیکنان را درک می کند و سعی می کند با صحبت و دلداری دادن تالمات آنها را کم کند اما نگران روحیه آنها به خصوص طارمی برای بازی با عمان است.

 

مهاجم ملی پوش پرسپولیس که روحیه حساسی دارد به شدت بابت درگذشت نوروزی متاثر و ناراحت است و از این رو کی روش از آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم خواسته حواسش بیشتر به طارمی باشد و با صحبت با او و دلداری دادنش وی را به شرایط عادی برگرداند تا با بازیابی روحیه از دست رفته برای بازی با عمان آماده شود.


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها