کد خبر: ۳۴۳۳۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۲ مهر ۱۳۹۴
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان نباید خانواده نوروزی را تنها بگذارند و بهتر است باشگاه پرسپولیس حق و حقوق این بازیکن را به‌طور کامل پرداخت کند.
به گزارش پایگاه 598، محمد نصرتی در خصوص فوت ناگهانی کاپیتان پرسپولیس گفت: من دو فصل با هادی هم‌بازی بودم. او واقعا یک پسر باحیا و آرام بود. من در این چند سال کنارش نبودم تا ببینم چه شرایطی دارد، ولی معتقدم که او تحت فشار قرار داشت. به هر حال مسئولیت کاپیتانی پرسپولیس و رفتارهای یک عده تماشاگرنما، می‌تواند فشارهای زیادی را به بازیکنان وارد کند.

او ادامه داد: روز پنجشنبه وقتی از خواب بیدار شدم حدود ساعت 9 صبح بود که خبر درگذشت نوروزی را شنیدم. من خیال می‌کردم که دروغ است و انتظار داشتم مثل خیلی از خبرها تکذیب شود. حتی وقتی به تیترها نگاه کردم، فکر کردم کاپیتان 50 سال پیش پرسپولیس فوت کرده است، ولی متأسفانه هادی درحالی که جوان بود و بچه‌هایش را عاشقانه دوست داشت، از این دنیا رفت.

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خاتمه تصریح کرد: من معتقدم مسئولان به‌هیچ عنوان نباید خانواده هادی را فراموش کرده و آنها را تنها بگذارند. بهتر است باشگاه پرسپولیس و همچنین باشگاه نفت، حق و حقوق این بازیکن را به‌طور کامل پرداخت کنند. نوروزی دو بچه کوچک دارد و باید خانواده او مورد توجه قرار بگیرد. اگر هادی زنده می‌ماند می‌توانست زندگی خوبی را برای خانواده‌اش فراهم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها