يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۳۳۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۲ مهر ۱۳۹۴
از بین ۱۰۴ نفر، برای ۱۰۳ قربانی از اولین اجساد فاجعه منا که روز شنبه ۱۱ مهرماه به سازمان پزشکی قانونی ارجاع شد، جواز دفن صادر و به استان‌ها تحویل شد.

به گزارش پایگاه 598، در حالی که از 104 جسد ارجاعی نوبت اول، 103 جسد تأیید هویت شدند، دومین هواپیمای حامل اجساد حادثه منا امروز وارد ایران شد و برای تأیید هویت مستقیما به استان‌ها ارسال می‌شود.

 

پیکر یکی از جانباختگان هنوز شناسایی نشده است.

 

ادارات کل پزشکی قانونی استان‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان، اجساد را تأیید هویت کرده و به خانواده‌ها تحویل خواهند داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها