أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۳۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۱۲ مهر ۱۳۹۴
کریمی قدوسی در تذکر شفاهی
نماینده مردم مشهد در مجلس بر توجه به تمام نگرانی‌های مندرج در گزارش کمیسیون ویژه برجام و اخذ تعهد قوی از طرف مقابل در روند اجرای برجام تاکید کرد.
به گزارش پایگاه 598، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۱۲ مهر در تذکر شفاهی در صحن علنی گفت: غم ناشی از فاجعه منا زمانی برطرف می‌شود که امت اسلام حج آینده را بدون آل سعود برگزار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گزارش کمیسیون ویژه برجام را سندی ملی جهت وفاق با گردنی برافراشته در پیشگاه خدا خواند و خاطرنشان کرد: همه اجزای نظام اعم از دولت و مجلس و نخبگان از ظرفیت خود در تهیه این گزارش استفاده کردند.

کریمی قدوسی از ضرورت در نظر گرفتن ملاحظات گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام در ادامه سخن گفت و تصریح کرد: تمام نگرانی که در گزارش آمده است باید در ادامه اجرای توافق هسته‌ای مدنظر بوده و از طرف مقابل تعهد قوی گرفته شود.

وی ادامه داد: با توجه به بی توجهی‌های دولت به خطوط قرمز در مذاکرات هسته‌ای طرح باید با قاطعیت بیشتری دولت را به رعایت این خطوط موظف کند و نیز باید به علت تسلط کمیسیون ویژه برجام در امور جزیی و کلی در این کمیسیون مطرح شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با یاداوری به صحنه آوردن ظرفیت‌های ملت و نخبگان در این مدت گفت: تحصن‌ها، همایش‌ها و اظهارنظرهای طلاب و دانشجویان درباره برجام برگ زرینی در این مقطع انقلاب اسلامی است.

وی با یادآوری سخن دیروز رئیس جمهور در مراسم استقبال از پیکر قربانیان فاجعه اظهار داشت: رئیس جمهور گفت که ما در ابتدا با آل سعود با زبان عاطفی سخن گفته و سپس با زبان دیپلماسی صحبت کردیم که اگر موثر نباشد در ادامه با زبان اقتدار سخن خواهیم گفت و ما از رئیس جمهور تقاضا داریم در ادامه نسبت به منتقدان نیز با همین سبک و شیوه برخورد کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز در مسجد اعظم قم مردم و خانواده‌های شهدا تحصنی آرام و ساکت داشتند اما دستور شورای امنیت کشور و استان نیروهای امنیتی وارد این مسجد که مرکز انقلاب اسلامی است شدند و زن و بچه مردم را روی زمین کشیده و از مسجد خارج کردند؛ از دولت تقاضا داریم با مردم نیز ابتداً با زبان عاطفی سخن گویند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها