أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۴۱۱
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۱۳ مهر ۱۳۹۴
اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از درگذشت کاپیتان این تیم امروز در فضای حزن‌انگیز و با چشمان اشکبار بازیکنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از درگذشت هادی نوروزی برگزار شد.

*با توجه به شرایط فعلی بازیکنان پرسپولیس که از نظر روحیه در شرایط سختی به سر می‌برند امروز عکاسان و خبرنگاران زیادی در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند تا تمرین پرسپولیس را پوشش دهند.

*حدود 70 تماشاگر پرسپولیسی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور دارند که با در دست داشتن عکس‌ها و بنرهایی از هادی نوروزی درگذشت کاپیتانشان را تسلیت گفتند.

*بنرهایی از هادی نوروزی در گوشه‌گوشه ورزشگاه درفشی‌فر نصب شده است.

*تمرین امروز پرسپولیسی‌ها در شرایط حزن‌انگیزی برگزار شد به طوری که پیش از تمرین اکثر بازیکنان پرسپولیس با چشم‌هایی اشکبار به زمین چمن آمدند.

*پیش از شروع تمرین برانکو بازیکنان را دور خودش جمع کرد و لحظاتی برای آنها به صحبت پرداخت. در پایان صحبت‌های برانکو بازیکنان پرسپولیس برای هادی نوروزی کاپیتان فقید خود دست زدند.

*جری بنگستون مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل همراهی تیم ملی کشورش در تمرین امروز پرسپولیس غایب بود.

*مهرداد کفشگری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها در کنار خانواده هادی نوروزی در شمال کشور قرار دارد در تمرین امروز سرخپوشان حاضر نبود.

*با اعلام برانکو خبرنگاران، عکاسان و هواداران تنها در 30 دقیقه ابتدایی تمرین حق حضور در ورزشگاه درفشی‌فر را داشتند و پس از آن باید محل تمرین سرخپوشان را ترک می‌کردند.

*تمرین امروز پرسپولیسی‌ها با انجام حرکات کششی و نرمشی زیر نظر مارکو مربی بدنساز این تیم انجام شد و بازیکنانی نظیر محسن بنگر و رضا خالقی‌فر با چشمانی اشکبار تمرین را آغاز کردند.

*تمرین امروز پرسپولیسی‌ها به انجام کارهای بدنسازی اختصاص دارد. استارت‌های سریع‌، پرش از روی موانع و دویدن‌های استقامتی بخشی از تمرین امروز سرخپوشان را تشکیل داد.

*بازیکنان پرسپولیس امروز با لباس‌های مشکی‌رنگ در تمرین حاضر شدند تا یاد و خاطره کاپیتان فقید خود را زنده نگه دارند.

*نام شرکت همراه اول بر روی پیراهن بازیکنان پرسپولیس در تمرین وجود داشت.

*بر روی پیراهن بازیکنان پرسپولیس عکس هادی نوروزی قرار داشت.

*هواداران تیم پرسپولیس شعارهایی نظیر خداحافظ هادی نوروزی و خداحافظ کاپیتان با غیرت سر دادند.

* بابک حاتمی هم در این تمرین اختصاصی به دور زمین دوید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها