أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۷۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۴ مهر ۱۳۹۴
شبکه المیادین از سه حمله موشکی به مقر دولت مستعفی یمن و نیروهای نظامی امارات در عدن و کشته شدن دستکم ۲۰ سرباز اماراتی در این حملات خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، منابع یمنی اعلام کردند، این حملات که صبح امروز(سه شنبه) صورت گرفت مقر اقامت خالد بحاح، نخست وزیر دولت مستعفی یمن در هتل القصر در عدن، مقر اسکان نیروهای اماراتی در منزل "صالح بن فرید العولقی"، یکی از رهبران وابسته به دولت مستعفی در عدن و نیز مقر اداره نظامی امارات در نزدیکی کارخانه آهن در منطقه "البریقه" عدن را هدف قرار داد.
 
به گفته منابع یمنی در این حملات خالد بحاح، نخست‌وزیر مستعفی یمن و دیگر وزرای کابینه وی زخمی نشدند.
 
به گفته این منابع، در این حملات دست‌کم 20 تن از سربازان اماراتی که وظیفه حراست از مقر دولت مستعفی را برعهده داشتند کشته شدند.
 
محمد العوادی، رئیس دفتر خالد بحاح نیز اعلام کرد که بحاح و همه اعضای دولت مستعفی در سلامت هستند و دولت به فعالیتش در عدن ادامه می‌دهد.
 
وی مدعی شد که اوضاع در عدن تحت سلطه و کنترل دولت مستعفی است.
 
این حملات در حالی صورت گرفت که تجاوز عربستان به یمن همچنان ادامه دارد و جنگنده‌های ائتلاف متجاوز حملات هوایی را علیه استان‌های تعز، مأرب و صنعا انجام دادند.
 
همزمان نیز درگیری‌های شدیدی میان نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهوری مستعفی یمن و ارتش و کمیته‌های مردمی در مناطق مختلف رخ داد.
 
درگیری‌ها در شهر "المخا" در تعز و تنگه "باب‌المندب" در غرب یمن نیز ادامه دارد و ارتش و کمک‌های مردمی تلاش نیروهای متجاوز برای پیشروی در باب‌المندب را ناکام گذاشتند.
 
ارتش و کمک‌های مردمی یمن همچنین تلاش نیروهای وفادار به منصور هادی برای پیشروی در مناطق مختلف استان مأرب را ناکام گذاشتند.
 
در همین راستا، أیمن احمد مذکور، مدیر دفتر بهداشت یمن در استان حجه تاکید کرد: تجاوز عربستان به یمن موجب آسیب رسیدن به بخش بهداشت شده است و حدود 65 مرکز پزشکی و درمانی طی این حملات منهدم شده‌اند.
 
وی ضمن اشاره به اینکه حملات ظالمانه ائتلاف متجاوز موجب کاهش میزان داروها، لوازم پزشکی و سوخت شده است، بر لزوم حمایت سریع از دفتر بهداشت و بیمارستان ها با فراهم آوردن داروهای لازم برای بیماران تاکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها