يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۳۸۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۴ مهر ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، یک سایت هلندی ادعا کرد علیرضا جهانبخش می‌تواند از دایی، مهدوی کیا و کریمی نیز بهتر شود و آن‌ها را پشت سر بگذارد.

علیرضا جهانبخش که این هفته در لیگ اروپا برابر اتلتیک بیلبائو دقایقی به میدان رفت کم کم در حال به اتمام رساندن دوران مصدومیتش است تا بتواند به عنوان بازیکنی ثابت در ترکیب تیمش به میدان برود. البته او زمانی هم که به نایمخن پیوست در هفته‌های نخست بازی نکرد ولی رفته رفته توانست به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شود.

پایگاه اینترنتی nordshollands در مطلبی کوتاه درباره این بازیکن نوشت: همان طور که فوتبال هلند سال‌ها پیش با داشتن مثلث فرانک ریکارد، فان باستن و رود گولیت توانست روزهای پرافتخاری را سپری کند، فوتبال ایران نیز سال‌ها پیش با مثلث علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا توانست حرف اول را در آسیا بزند. اکنون بازیکن جدیدی به نام علیرضا جهانبخش در فوتبال ایران متولد شده که توانسته از همین ابتدا خودش را در فوتبال اروپا اثبات کند. او با نمایشی که در نایمخن و حالا آلکمار داشته نشان داده که می‌تواند حتی از سه بازیکن بزرگ فوتبال ایران نیز بهتر شود.

جهانبخش راهی را می‌رود که کریمی، مهدوی کیا و دایی آن را پیمودند و توانستند به بوندسلیگا برسند. حالا این بازیکن ایرانی زودتر از سه بازیکن قبلی توانسته در فوتبال اروپا حضور داشته باشند و این فرصت برای او فراهم شده تا بتواند بهتر از این بازیکنان باشد.

علیرضا جهانبخش در جام جهانی برزیل به عنوان بازیکن ذخیره برای تیم ملی ایران به میدان رفت و اکنون در تیم آلکمار توپ می‌زند. او به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته به طور کامل برای تیمش به میدان برود و فان در بروم سرمربی آلکمار از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها