أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۸۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۴ مهر ۱۳۹۴
شجاعیان؛
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: «ماشاءالله عادل فردوسی پور به قدری گرم صحبت می کند که استرسم کم شد و رفته رفته با جو آشنا شدم.»
به گزارش پایگاه 598، داریوش شجاعیان درباره حضورش در برنامه 90 اظهار داشت: «خوشحالم و خدا را شکر می کنم که بالاخره با بازی های خوب قسمت شد که من هم به برنامه 90 بروم.»

 

وی ادامه داد: «اوایل برنامه استرس زیادی داشتم اما خدا را شکر همه چیز برگشت. ماشاءالله عادل فردوسی پور به قدری گرم صحبت می کند که استرسم کم شد و رفته رفته با جو آشنا شدم.»

 

مهاجم گسترش فولاد درباره پخش یک آیتم از عصبانیت هایش عنوان کرد: «من در برنامه هم گفتم برای تیم ناراحتم که این کارها را می کنم. از طرف دیگر تا پیش از این هیچ کس این مساله را ندیده بود و بیشتر صحنه هایی که نشان دادند هم در بازی با صبای قم بود. ما در آن مسابقه عقب بودیم و عصبانی شده بودم که چرا نمی توانیم به هم پاس بدهیم و بازی را جبران کنیم.»

 

شجاعیان درباره اینکه گفته می شود هرکسی در برنامه 90 حاضر می شود، فوتبالش با افت مواجه می شود، خاطرنشان کرد: «بله، متاسفانه این اتفاق قبلا بارها رخ داده است اما من تمرکز کرده ام که چنین اتفاقی برایم نیفتد. امیدوارم مثل آنهایی که افت کرده اند، چنین بلایی سرم نیاید. مطمئن باشید با همین تفکر کارم را ادامه می دهم تا به روزهای خوب برسم.»

منبع: کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها