يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۳۸۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۴ مهر ۱۳۹۴
مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی درباره رقم قرارداد مهاجم تونسی افشاگری کرد.
به گزارش پایگاه 598، حمزه یونس مهاجمی بود که با حرف و حدیث های بسیار به ایران آمد و عضو تیم تراکتورسازی تبریز شد. قیمت اولیه این بازیکن در ترانسفر مارکت همه را به این سمت برده بود که رقمی در حدود یک میلیون و هفتصد میلیون دلار از باشگاه تراکتورسازی دریافت کرده است.

 

این مسائل با تکذیب های مکرر سعید عباسی و سایر مسئولان تراکتورسازی همراه بود. اعلام ارقام قرارداد بازیکنان لیگ برتری از سوی سازمان لیگ و اینکه مشخص شد در قرارداد ثبتی سازمان لیگ حمزه یونس مبلغی در حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان گرفته، کمی جو را آرام کرد.

 

در آن زمان سعید عباسی در مصاحبه ای حرف از شفاف سازی زد و اینکه باشگاه های دیگر برخلاف تراکتورسازی رقم واقعی قراردادها را اعلام نکرده اند که حمزه یونس گرانترین بازیکن لیگ ایران شده است.

 

حالا با گذشته چند ماه از مجموعه این اتفاقات جمشید نظمی، مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی دست به افشاگری در این باره زد. او اظهار داشت: «چیزی که من شنیدم رقم قرارداد حمزه یونس دو میلیارد و 300 میلیون تومان است، نه یک میلیارد و 300 میلیون تومان. حال اینکه چطور چنین رقمی در سازمان لیگ ثبت شده را باید از خود مسئولان باشگاه سوال کنید.»

منبع: کاپ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها