يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۳۸۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۴ مهر ۱۳۹۴
رئیس فدراسیون فوتبال از اظهارات اخیر اعضای سابق کمیته اخلاق علیه کی‌روش به شدت انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، علی کفاشیان در حاشیه مراسم یادبود مرحوم هادی نوروزی به خبرنگاران گفت: نوروزی یکی از بااخلاق ترین بازیکنان ملی و باشگاهی ما بود. مردم از اخلاق و روحیات او تعریف می‌کنند و اعتقاد دارند که انسان خوبی بوده که امیدوارم روح این بازیکن بااخلاق با ائمه‌اطهار محشور شود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره حاشیه‌هایی که بین اعضای سابق کمیته‌اخلاق و کارلوس کی روش بوجود امده نیز گفت:  این اتفاقات مربوط به 2 سال پیش بوده و نمی‌دانم دوستان چرا حالا این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند! عده‌ای قصد دارند برای فوتبال و تیم‌ملی حاشیه درست کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها