أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۸۸۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۱۵ مهر ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، واعظ آشتیانی را بیش‌تر با مصاحبه‌هایی که علیه علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی داشت به یاد می‌آوریم. مدیرعاملی که توانست یک جام برای آبی‌ها به ارمغان بیاورد و یک سال بعد از آن نیز صندلی مدیریت این باشگاه را به نفر بعدی واگذار کرد. او در آخرین مصاحبه خود به انتقاد از کفاشیان پرداخته و در پیشنهادی جالب از او خواسته از سمتش خداحافظی کند. واعظ، وی را به این دلیل عامل توقف فوتبال می‌داند که مدعی است وزارت ورزش او را نمی‌خواهد و به همین دلیل نیز چالش‌های زیادی در این راه ایجاد می‌شود. البته تاکنون افراد زیادی بوده اند که عقیده داشتند کفاشیان باید هر چه زودتر برود و با لحن دوستانه و حتی غیر دوستانه نیز این موضوع را اعلام کردند اما همانطور که پیداست رییس فدراسیون فوتبال اهمیتی به این سخنان نداده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها