أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۸۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها؛
کمپین هنرمندان و شاعران عمان در حمایت از تیم ملی فوتبال این کشور در بازی مقابل ایران تشکیل شده و اعضای این کمپین فعالیت گسترده‌ای را برای حضور مردم عمان در ورزشگاه داشته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان فردا پنجشنبه در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملتهای ۲۰۱۹ در مسقط به مصاف هم خواهند رفت. کسب پیروزی در این بازی خانگی برای عمانی‌ها آنقدر حیاتی هست که آنها برای حضور تماشاگرانشان در ورزشگاه جوایز مختلفی را در نظر گرفته و تبلیغ زیادی را در این زمینه انجام داده‌اند.

از سوی دیگر، کمپینی متشکل از تعدادی از هنرمندان سرشناس، شاعران، نویسندگان و موسیقی‌دان‌های عمان آغاز به کار کرده است تا هوادارن عمانی را برای حضور در ورزشگاه در بازی با ایران تهییج کند. 

این کمپین با فعالیت گسترده در شبکه‌های مجازی و بازنشر صحبت‌های هنرمندان و شاعران، اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت داده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها