يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۳۹۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس تمام تمهیدات امنیتی در حوزه‌های مختلف ترافیکی، انتظامی و امنیتی در سفر رئیس‌جمهوری به استان را به صورت کامل لحاظ کرده است.
به گزارش پایگاه 598، سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به فعالیت‌های گسترده نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف ترافیکی، امنیتی و انتظامی اظهار کرد: فعالیت‌های پلیس در کنار همکاری و هم‌دلی دیگر دستگاه‌ها محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان رده‌های مختلف در مازندران، تعامل نزدیک با یکدیگر دارند و این مسئله کار نیروی انتظامی را هم راحت‌تر می‌کند، افزود: تعامل و انسجام دستگاه‌ها با یکدیگر باعث کاهش تصادفات و همچنین کاهش کشته‌شدگان ناشی از تصادف می‌شود و این موضوع را در 6 ماه نخست امسال هم شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی مازندران درباره سفر رئیس‌جمهوری به مازندران، با بیان اینکه همه تمهیدات امنیتی در حوزه‌های مختلف ترافیکی، انتظامی و امنیتی به‌صورت کامل دیده شده است، تصریح کرد: حضور پرشور و هماهنگ مردم که استقبال خوبی از رئیس‌جمهوری می‎کنند، در کنار اینکه ما هم تمام تمهیدات امنیتی را درنظر می‌گیریم، سفر خوبی را برای رئیس دولت در مازندران شکل می‌دهد.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه مشکل امنیتی خاصی در استان نداریم و آماده استقبال از رئیس‌جمهوری هستیم، ادامه داد: دولت در حال خدمت است و این خدمت‌رسانی را باید قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار پلیس افتخاری در مازندران با فرماندهی انتظامی همکاری می‌کنند تا امنیت همه‌جانبه را برای مردم به ارمغان بیاوریم، گفت: مازندران از استان‌های امن کشور بوده و تلاش ما هم برای افزایش ضریب امنیت در این استان شمالی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها