أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۳۹۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
طی هفته‌های اخیر در موارد متعدد مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به پایان زودهنگام بسته‌های اینترنت خود گلایه‌ و سوالات متعددی داشته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، در این مدت برخی مشترکان این طور اعلام کرده‌اند که با وجودی که میزان مصرف آنها نسبت به ماه‌های گذشته تغییر محسوسی نداشته اما حجم بسته‌های تخفیفی آنها در زمانی کوتاه‌تر از حد انتظار به پایان رسیده است.

گاهی حتی اینگونه نیز عنوان می‌شد که پیامک پایان حجم بسته هم به دست مشترک نرسیده و بدون آنکه فرد بداند، استفاده وی از اینترنت به شکل آزاد محاسبه شده است.

این موضوع در میان کاربران اینترنت اپراتور سوم گلایه‌هایی ایجاد کرده بود، اما مدیر عامل رایتل در این باره معتقد است که این موضوع به دلیل سرعت بالای رایتل اتفاق می‌افتد.

مجید صدری در این باره اظهار کرد: مشترکان می‌توانند زیر مصرف اینترنت خود را از رایتل بگیرند تا متوجه شوند که در محاسبات اشتباهی رخ نمی‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که به‌طور غیررسمی گاهی عده‌ای از ایجاد مشکل در سیستم محاسبه رایتل خبر داده‌اند، گفت: اصلا چنین مشکلی نداریم.

صدری ادامه داد: در حال حاضر در شیوه‌ی محاسبه و مصرف بسته‌های رایتل هیچگونه مشکلی وجود ندارد و اگر هم مصرفی انجام می‌شود به دلیل سرعت بالا و کیفیت اینترنت است که حجم بسته‌ها به پایان می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها